kawan kawan

Tuesday, November 9, 2010

Private picture album hack for Facebook n Friendster

x banyak pn yang nak tulis..semalam aku x tdo malam serach pasal script ntuk wat mende ni..oleh kerana aku bkan la hacker bertauliah..hidup ak bukan dikelilingi coding2 dan script2, ak terpase search blog2 n forum2 org yang taw..hasilnya...aku jumpa la satu script yang panjang. tp menarik untuk dicuba..ak dapat selongkar private picture sorg friendster user dengan tanpa jd rakannye pn! selain tu, dapat password die lagi..hmm..mest korg nak script ni kan~ ha3..sori. AKU TAKKAN KONGSI SCRIPT TU KAT SINI. tujuan aku post sume ni sebab ak nak sume org berhati2...jgn simpan gambar yang pelik2 dan luar biasa dalam account facebook atau friendster korang. kalo nak simpan sgt2 dengan alasan takut hilang kalo pape jd kat pc korg, carik la mane2 online storage service kat internet..

INGAT! jangan simpan walaupn korg rase da cukup private. sebab sekarang ramai blogger and hacker xde keje yang hack gambar2 tu dan share macam gambar diorang sendiri...x caye? sile open google and search keyword "friendster hacked private picture". melambak2 ade n jangan terperanjat kalo gambar korang ade

sekian. nasihat aku..ketahui hak anda dalam dunia siber di www.cybersafe.my

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...