kawan kawan

Tuesday, January 25, 2011

apa maksud phrase "SAYA tahu siapa SAYA!" di mata aku

hai!..er..assalamualaikum..hu3..da terbese..

"SAYA tahu siapa SAYA!"
ok! ape korg faham ngan phrase ni? bagi ak ade beberapa maksud..antaranye

"SAYA tahu siapa SAYA" disisi Allah
okey..yang ni aku tahu semuaa org dapat tangkap maksud ak. kita sebagai hamba Allah sepatutnya menjalankan semua perintah tanpa sebarang bantahan. jgn lawan tokey!hu3

"SAYA tahu siapa SAYA" dalam hati saya
okey. yang ni paling ak suke..dulu aku slalu pk ape org kata, ape org pandang ak, sekarang tidak lagi.ha3..ak tetap wat satu mende tu biarpu menentang arus. minat aku tetap minat aku. xde siapa bole tahan (well, faktor ekonomi xleh nak kate ape la -.-".hu3). aku tak peduli dah kata orang. cara aku tetap cara aku..kecuali la da mmg salah..hahaha..kalo wat gak tu namenye mintak pelempang. bagi aku kenapa nak ubah cara kita kenapa pandangan orang pastu end of the day.menyesal. x gune maa~

"SAYA tahu siapa SAYA" di mata masyarakat
yang ni lagi satu. pemikiran aku agak radikal. Tak suka bermaksud tak suka. aku akan tunjukkan sehabis boleh at least dengan jelingan mata (da habis lemah la tu..ha3). dan kalo da jahat macam aku ni, paham2 je la..kene la tahan feedback die. orang mest x suka pastu ngumpat belakang.ok fine! lebih2 pun orang akan cakap belakag 2 3 kali.pastu senyap balik, nak risau ape bro? lagi satu, dulu aku x suka orang tpu aku..sekarang? lantak kau la! kate da single tp maseh kapel (oppss~ terlebih suda.ha3) dan aku lebih suka bergantung pada encik google untuk segala persoalan..tp kalo da pasal assgmnt, kene la tanye org, kang org tulis len aku tulis len..baru padan muka.hahaha (perhatian: ni bukan la bermaksud ak x perlukan rakan2 k..im still human.not machine)

"SAYA tahu siapa SAYA" di mata kamu!
saya sukakan awak. atau ok la..perkataan sweet sket..cinta (eh~ ke aku da salah ejaan.ha3) tapi maaf. saya rasa saya perlu lebih mendiam diri kerana saya rasa saya belum layak. belum ada duit sendiri, belum ada kerjaya, belum balas jasa mak bapak (walaupun aku tak mampu balas semua.hu3), dan saya tahu..saya percaya pada jodoh..and the most important is I DONT HAVE TIME FOR THIS BULLS**T


p/s: luahan petang selasa before cuti raya cina~ha3

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...