kawan kawan

Sunday, September 18, 2011

Bini Baru & Enchanteur Garden

Halo, gile lame siot x update blog. Komfem follower jatuh. Earning nuffnang tak payah cerita.mmg macam tu je.ha3.Macam bese la.cuti sem same ngan cuti blog.kat rumah nak rehat sgt.no computer. ok lepas 4 bulan ni. aku nak share something. aku dah dapat buag satu item dalam wish list aku (YEY!) aku dah dapat bini baru yg sekseh. kat bawah ni gambo die (aku ngan Iqbal (housemate) dapat bini baru pada hari yg sama)

okeh.nak tunjuk tu je.xde maknenye aku nak upload gamba aku tangkap gambar diri sendiri ikut cermin dengan camera ni. kelakar weh. aku x kan buat camtu.ha3.ok next topic!

Enchanteur Garden

Malam Jumaat aritu (maksud aku jumaat malam) PHYTAS menganjurkan majlis makan malam yang jadi acara tahunan. bagi aku penganjuran pihak atasan (degree sem 5 kot) agak superb.aku tabik korg beb. gempak gile. xde masalah shortage makanan, flow majlis pun ok je (tapi kalau belakang cerita ade tumpah air mata and darah aku tak tau la kan Smile with tongue out). banyak gile aku snap gambo malam tu. tak siap process lagi. nnt full album aku upload ye. ini sneak peak gamba malam tu.(maaf, saya masih noob dalam mengendalikan bini camera saye )

336221_288484894499236_100000131830232_1318985_1430354885_o copy

DSC_0393

DSC_0403 copy

DSC_0448

DSC_0727

DSC_0857 copy

DSC_0883 copy

DSC_0898 copy

DSC_0899 copy

Terima kasih sekali lagi untuk penganjur yg superb. diharapkan tahun – tahun depan bole buat lagi elok. amin.

p/s: dengan ini saya ishtiharkan blog ni jadi photo blog. no more kisah air mata ataupun hentam org.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...