kawan kawan

Saturday, September 24, 2011

PROJECT #1 : Puncak Alam

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

ini ialah projek pertama aku.walaupun x seberapa kan.tapi aku suka sebab ini ialah projek pertama aku.kalo xde projek pertama xde la projek kedua dan seterusnya.btol x? projek ni sebenarnye hasil kerja aku dengan housemate aku. Iqbal Mustafa ( http://kacalensakita.blogspot.com ) banyak gak gamba la yang di shoot n process.tapi secara jujurnye aku ni masih noob and banyak lagi yang perlu dipelajari. InsyaAllah aku akan improve bila masa akan datang.

LATAR BELAKANG

aku dah lame da usha kawasan keliling Puncak Alam ni. Memang banyak tempat2 lawa.Cuma  takde mase je nak g explore. nak jalan jauh2 pulak member asek kuar ngan awek je.ha3.so satu hari aku terpandang bukit depan rumahaku yang agak awesome dari segi pemandangan. kemudian aku pulak amat – amat minat dengan HDR. so aku rase baik aku try buat HDR. Keseluruhan projek ni hanya memakan masa 3 hari untuk shoot and post processing

IN THE MAKING

Senang je.aku merayau keliling rumah aku ngan kawasan sekitar puncak alam untuk shoot memnde yang menarik.xde la serabut2 bagai sampai x pegi kelas.

GALLERY

ade antara gambar ni aku dah share kat FB.tapi x salah aku letak cni. Untuk rekod sendiri kan

ok.ni je yang aku ade setakat ni. InsyaAllah akan ade Part II.

P/S: kawan aku suruh letak watermark.tapi aku malu nak letak.gedik gile kan? hahaha.Kthnx.bye

3 comments:

  1. bro,t letak ngn ak,kt fasa 1 ad tempat baik punya

    ReplyDelete
  2. owh ye?belah fasa satu x pernah sampai laig.ha3.padahal dah 3 tahun kat cni

    ReplyDelete
  3. waw! great work! *waiting 4 part 2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...